donderdag 5 april 2012

De lelijke onderbroek

Al jaren ben ik van plan om ook eens zelf ondergoed te maken (je zou mijn to-do lijst eens moeten zien). Eindelijk ben ik daar maar eens aan begonnen met een proefmodel uit een grote gele lap waar ik anders toch niks mee deed. Let niet op de rommelige afwerking want het was een snel-snel proefmodel, dat nog de enige aanpassingen zal moeten ondergaan. Ik was trouwens te lui om mijn machine om te zetten naar de coverlock stand, dus heb ik het mes van de lockmachine naar beneden gedraaid en de "afwerking" met de lock gedaan. Het ziet er nog grappig uit ook. Het voorpand mag wat mij betreft wat hoger en bij de billen mag het wat breder. Ik ga weer verder knutselen (met binnenkort een perfect model en leuke stofjes en versieringen en dan verandert de lelijke onderbroek in een mooie slip?).

Patroon: Knipmode januari 2008

Geen opmerkingen:

Een reactie posten