woensdag 18 juli 2012

Baby mei tai draagdoek

Afgelopen weekend zijn wij op kraambezoek geweest bij een 4 weken oud klein prachtig mannetje. Uiteraard kregen ze een mei tai draagdoek. Een echte baby versie, zodat de kleine man er al meteen in kan. Ik wist niet hoe ze eigenlijk tegenover dragen stonden, maar wat waren ze blij met het cadeau. Ze waren zelf ook al gaan kijken voor eventueel iets om het mannetje in te dragen, want hij had nogal huil momenten.
De kleuren van de mei tai waren precies zoals ze wilde.


Toen we later thuis kwamen zat er een mailtje op mij te wachten met een foto van een blije mama met een tevreden kindje in de doek. Nadat wij weg waren, was hij blijkbaar weer erg onrustig. Toen hebben ze hem in de mei tai geknoopt en daar heeft hij lekker een hele poos geslapen. De moeder vond het ook erg gezellig zo samen. Mooiere complimenten kun je toch niet krijgen.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Op internet kun je diverse patronen vinden voor een mei tai. Het patroon dat ik gebruik heb ik door ervaring aangepast aan mijn wensen. Het patroon voor deze kleine baby mei tai ook. Als je googled vind je vast ergens een basis patroon voor een mei tai.

      Verwijderen
  2. Hoi!
    Ziet er leuk ook, ook de exemplaren die verderop in je blog staan!
    Handig zo'n draagzak (denk ik... moet het nog ervaren :)
    Groetjes, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze zijn zeker handig. Heerlijk je kindje dicht bij je en makkelijk in gebruik.

      Verwijderen