zondag 2 september 2012

Beter veel te vroeg, dan weer eens te laat

Vaak begin ik in de zomer met zomerspullen maken en in de winter met winterspullen. Zeker met haken (laat staan breien) eindig ik dus altijd te laat. Dit jaar zou ik dat anders doen en ben ik op tijd begonnen met een kol-muts of muts-kol naar een patroon van Vicarno (ga maar eens kijken, zij heeft prachtige patronen).

Het bleek een makkelijk  en met het dikke garen en de dikke haaknaald een snel werkje te zijn wat zo af was. En het resultaat is super. Wat betreft hoofd en nek ben ik al klaar voor de winter.
Gehaakt met heerlijke bio wol.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig! En inderdaad: heel goed op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad geweldig uit! Alleen een beetje warm voor de tijd van het jaar :) Maar je hebt gelijk, beter veel te vroeg dan te laat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit nog in de fase zomerspullen in de zomer en winterspullen in de winter maken :-) Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar! Ik heb ook net allemaal heel zomers materiaal besteld, kwam er iets te laat achter dat we weer een andere tijd ingaan, met andere kleuren. Nou ja, komt vast goed, jij zit in ieder geval op schema!

    BeantwoordenVerwijderen