dinsdag 2 oktober 2012

Toverbal

Naast de webshop geef ik ook muzieklessen op scholen en naschoolse opvang. Op een locatie vroegen ze mij iets te doen met het thema 'toveren' (voor kleuters). Ik had een lied/dans uitgekozen over een toverbal en dan is het wel leuk als je een echte toverbal hebt. Ik had bij de Hema piepschuimenballen gevonden en heb daar prachtig metallic glitter garen om heen gedraaid. In mijn hoofd werd het prachtig, maar ik geloof dat ik nog wat meer moet oefenen met een bal bekleden (waarschijnlijk was een hoesje haken mooier geworden).
Het beoogde effect was er echter. Toen ik de bal uitpakte reageerden de kleuters precies zoals de bedoeling was "oooooooooooooh". Ze waren helemaal onder de indruk, haha. Dus wat dat betreft is de toverbal (die nu niet eens rond meer is) wel geslaagd: hij betovert.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk glitter garen waar kocht je die? En inderdaad haken was denk ik mooier geweest voor onze begrippen dan, je ziet de kinderen genoten en dat is toch het belangrijkste!!

    BeantwoordenVerwijderen