zondag 6 januari 2013

Gehaakte deken

In oktober plaatste ik al een bericht over een work in progress. Het is klaar! Al een paar weken, maar ik kwam er nog niet aan toe hem te laten zien. Hij was bedoelt voor op dochters bed en daar ligt hij nu ook. Dochter is er erg blij mee. Toen hij pas af was wilde ze hem ook nog wel door het huis meeslepen. Nu moet hij gewoon op haar bed liggen. Toen ik het beddengoed ging verschonen mocht die deken absoluut niet in de was (gelukkig hoefde dat ook niet).
Gehaakt met allemaal restjes die ik nog had liggen (ik heb alleen een bol wit bijgekocht).
Afmetingen zijn ongeveer 120 x 150.

6 opmerkingen:

  1. Wauwh! Super mooi!
    De kleurtjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O prachtig. De kleurtjes passen perfect bij je blog. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoon was voor mij op de pc, dus reageerde per ongeluk met zijn account. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super! En ook zo leuk dat je dochter zo trots is op mama's werk!! Van die heerlijke vrolijke kleurtjes en gelijk restjes opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen