zaterdag 16 april 2011

inspiratie

Ik was deze week bij de IKEA om bakken te halen voor mijn nieuwe kast. Ja, mijn werkplek wordt eindelijk aangepakt en als het klaar is heb ik een mooi groot werkvlak en een kast waar alle stoffen, draadjes en dergelijke in kunnen. Wat zal het heerlijk werken zijn (nu alleen nog een dochter die mij ook iets laat doen).

Uiteraard kon ik het niet laten om toch even op de textiel afdeling te spieken (misschien wat couponnetjes?). Mijn oog viel op de stof Chralotta Marke. Ik zag al helemaal voor mij hoe ik de afbeelding van het meisje in kon borduren. Dus toch een lapje van 40 cm mee genomen. Dochter vindt het lapje ook erg leuk en zegt er steeds "meis" tegen.

1 opmerking:

  1. Oooh, dat is idd een mooie afbeelding om te borduren...en dat 'gewoon' bij de Ikea.

    BeantwoordenVerwijderen