dinsdag 25 oktober 2011

Bij het maken van dochters verjaardags outfit had ik rood draad gebruikt. Voorheen had ik alleen nog maar wit of zwart gebruikt dat ik besteld had bij Anjo Kleinvak. De rode draad had ik besteld bij mulder naaimachines voor minder geld. Maar opeens werkt mijn lock/coverlock machine als een tierelier. Ik had bij de draad van Anjo Kleinvak steeds het probleem dat de draden braken. Ik dacht dat ik iets fout deed met de machine (hij was nog zo nieuw), maar blijkbaar ligt het aan de draad kwalitiet. Met die rode draad geen enkel probleem. Ik rijg de machine in en alles gaat in 1 keer goed (in tegenstelling tot die andere draad, waarbij ik zeker met de coverlock steken grote problemen had). Ik kan nu zelfs zeggen dat het ombouwen en inrijgen van de machine makkelijk is (dat was het eerst ook, maar door de draadbreuk dacht ik dus steeds dat ik iets fout deed).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten