zondag 6 november 2011

2 weken niet naaien

De naaimachine is weggebracht voor ene onderhoudsbeurt. Of zo iets nou echt noodzakelijk is, vraag ik mij af. Toen ik deze machine 3 jaar geleden kocht, werd mij verteld dat hij om de 3 jaar op onderhoudsbeurt moest. Tja, nu na 3 jaar dan toch maar eens doen, ook al naait hij prima en heb ik nergens problemen mee. Ik ben best benieuwd wat ze nu eigenlijk gaan doen voor 69 euro! Ik had mij van te voren natuurlijk veel beter moeten laten informeren. Ik had gegokt op zo'n 35 euro, blijkt het het dubbele te zijn. Pfff, ik hoop toch dat ze minstens een uur naar mijn machine kijken voor dat geld. En nu ben ik haar ook nog eens twee weken kwijt. Ik weet niet of ik het over drie jaar nog eens doe...

2 opmerkingen:

  1. Oef... is je naaimachine dan 2 weken weg!?
    Misschien is hij al eerder klaar. Een naaimachine moet je altijd zo op de pak hebben en als hij weg is, kan je je eigen akelig onthand ontvoelen. Nou... dat word iets haken ipv naaien!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je geen reserve staan?
    Als je wilt heb ik er wel 1 voor je...
    Gr Clancy

    BeantwoordenVerwijderen