dinsdag 18 september 2012

I can see clearly now

Mijn nieuwste aanwinst:
Nu kan alles nog preciezer en netter afgewerkt worden.

Niet dat ik voorheen slecht zag trouwens, maar het is opeens een heel stuk scherper zo met bril. Al moet ik wel nog erg wennen. Op zich is alles scherper maar voor het grote geheel heb ik juist even geen overzicht meer (zoals in de supermarkt ofzo). Misschien komt er gewoon te veel op mij af nu. Gelukkig kan ik hem altijd weer af zetten.


En een rondje langs wat speeltuintjes met dochter leverde dit resultaat op:
Het wordt geloof ik weer tijd voor zelf gemaakte chocolade-hazelnootpasta (zo veel lekkerder dan de zoete zooi die je in de supermarkt koopt).

1 opmerking:

  1. mmmm ... hazelnoten. Doet er mij aan denken dat we die ook eens moeten oprapen

    BeantwoordenVerwijderen