donderdag 24 januari 2013

Werkplek

Al tijden is het een zooitje op mijn naaitafel. Deels door te veel spullen en te weinig plek om de boel op te ruimen. Mijn garens puilden uit de naaidoos en ik had een lading nieuwe spoeltjes gekregen (hoera!), maar waar ik daar dan weer mee naar toe moest?

Jaren geleden heb ik ooit een houten bakje met knutselspulletjes erin gekocht. Een bakje met allemaal vakjes, maar zonder deksel, dus niet echt handig. Ik wilde het alleen nooit weggooien, want wie weet wat je kan doen met zo'n doos met allemaal vakjes...

Nou, je schroeft hem aan je scheve dakbalk boven je naaimachine en vult hem met spoeltjes en klosjes garen. Nu zitten er alleen mijn goedkope garens in (het wordt toch wat stoffig zo) en mijn Gutterman garens passen opeens allemaal in mijn naaidoos.


Dochter vindt het ook leuk om al die garens uit dat bakje te halen (en mijn klosjes dus deels af te rollen, wat weer leuk opruim werk opleverd).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten