woensdag 15 juni 2011

Dragers testen

Ik ben in de gelukkige positie om wat babydragers te mogen testen zonder ze eerst te moeten kopen.

Zo heb ik de Tuli Mei Tai mogen testen. Hij is aan twee kanten te dragen wat erg leuk is en hij heeft gevulde banden.

Pluspunten:
Mooi, lekker zacht.
Stevig hoofdsteuntje, ik miste bijvoorbeeld geen slaapkapje.
Leuk dat hij aan twee kanten te dragen is.
Comfortabele dikke vulling.

Minpunten:
De banden zijn aan de lange kant. Ik houd veel band over, vooral de tailleband vind ik erg lang.
Ik vond de stof lastig in een knoop te trekken en als er dan eenmaal een knoop inzat weer lastig eruit te krijgen.
Ik ben alleen brede banden gewent, en ik vond de smalle banden tijdens het knopen makkelijk opfrommelen. Ik kreeg ze zelf niet mooi glad strak.
Door de dikke vulling is het niet een heel klein pakketje om mee te nemen.

Al met al een prime Mei Tai en zeker geen miskoop.



Met dank aan het Bloze Kriekske voor het lenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten