vrijdag 8 juli 2011

Gaat het nu dan gebeuren?

Er gebeurt niet heel veel op deze blog. En met het daadwerkelijke jumare.nl nog minder (lees: helemaal niets). Ik kom er gewoon niet aan toe. 's Avonds ben ik te moe en overdag houdt dochter mij wel bezig.

Dus ik heb de knoop doorgehakt en mijn vaste baan opgezegd. De papadagen blijven bestaan, dus die tijd kan ik gaan benutten. Ik vond het ergens moeilijk om de brief op de post te doen (je zegt toch niet zomaar zonder echt iets anders te hebben je vaste baan op?). Maar toen het balletje eenmaal liep, wilde ik er eigenlijk zo snel mogelijk mee stoppen. En dat is gelukt. Gisteren had ik mijn laatste werkdag; nog geen 1,5 week na het verzenden van mijn brief, ondanks een opzegtermijn van 2 maanden. Ik had namelijk nogal wat vakantie uren over, dus ik heb nu nog bijna 2 maanden vakantie.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Nu eerst naar bed en bijkomen van een buik/darm storing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten