maandag 11 juli 2011

Nogmaals Vistaprint

Hopelijk ben ik na dit bericht klaar met klagen over Vistaprint.

Vandaag zijn de visitekaartjes binnen gekomen. Vol spanning opende ik de doos. Het zat er allemaal in: de 500 visitekaartjs, de stempel en de visitekaartjeshouder. Leuk!

Alleen jammer dat de kleuren van de kaartjes beroerd zijn. Wat rood moet zijn is bruin, oranje is rood geworden, geel meer groengeel en ga zo maar door. Daar gaat mijn regenboog effect. Ik begrijp dat de kleuren enigszins zouden kunnen afwijken van wat ik op mijn computer zie, maar zo erg... Mijn monitor is zelfs gecallibreerd!

Dit was waarschijnlijk de laatste keer dat ik iets bij Vistaprint bestel.

3 opmerkingen:

  1. oh dat klinkt niet heel fijn.
    Ik had het laatst ook, 2 producten met dezelfde afbeelding besteld en 2 totaal verschillende kleuren.
    Zo balen en zeker als je zoals jij de kleuren zo goed weet.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er ook visitekaartjes besteld, jawel gratis...maar voor alle extra's moet je betalen en blijkt het op het eind nog bijna 40 euro te kosten met alle extra's krijg ik een dag later een mail blijkt als ik toen had besteld dat ik dan zeker 15 euries goedkoper was uitgeweest...boze mail maar geen reactie...vista print is echt misleidend volgende keer let ik wel beter op....

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen