donderdag 22 november 2012

Patronen en stoffen

Onlangs waren wij op vakantie in Duitsland. Daar heb ik voor mijzelf een klein souveniertje gekocht:
Simplicity Mein Nahmode

Vele leuke patronen. Hopelijk valt Simplicity goed. Makkelijk dat ze allemaal plaatjes hebben bij de uitleg van de patronen (hoe je dingen in elkaar moet zetten), vandaar waarschijnlijk ook "simplicity".

Uiteraard moest ik dan wel ook wat stoffen hebben. Ik heb vooral shirtjes en tops en dergelijke nodig, dus zocht ik wat tricot uit:
VLNR: geen tricot, maar geruite seersucker, donker grijze tricot, Stenzo ruiten tricot en prachtige Stenzo rode bloemen en vogeltjes tricot. Ik was meteen verliefd op die laatste.

Gisteren kwamen de stoffen binnen (besteld bij herberttextiel.nl ). Dochter was bij het uitpakken en toen bleek dat ik toch beter wat metertjes extra had gekocht, want dochter wilde al meteen overal jurken en rokjes van.

Nu nog ergens een potje tijd vinden...

4 opmerkingen:

  1. Mooie but! Hopelijk vind je snel wat tijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk kan je snel wat dingetjes maken uit het boekje, ziet er super leuk uit (net als de stofjes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt overleggen met dochterlief :-) Ik heb ook een boekje van Simplicity liggen, maar heb er nog niets uit gemaakt. Ik kijk al uit naar wat jij gaat maken met die mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke stofjes en een leuk boekje, de perfecte ingredienten voor een gezellig weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen