maandag 5 november 2012

Regenboogeten

Het was wat stil door te weinig tijd en een ziek kindje.

Toch wil ik nog enkele foto's van dochters regenboogfeest laten zien.

De taart:

Van binnen ook regenboogkleuren (oei, de kleurstoffen, gelukkig maar 1 keer per jaar).

Chocolade wortel cakejes:

En voor het eerst heb ik voor dochter een tractatie mogen maken, die ze op de peuterspeelzaal kon uitdelen.
Regenboogfruit spiezen:
Met aardbei, mandarij, kaas, komkommer, blauwe bes en "paarse" druif.

Ik verbaasde mij er wel over hoeveel kinderen er waren die diverse dingen niet lusten. Alleen het kaasje is bij iedereen op gegaan (bij sommige kinderen was dat ook het enigste) en er waren naast dochter (die zelf wel 5 spiezen heeft opgesmikkeld) maar 2 andere kindjes die alles hadden opgegeten. Ach ja, dochter vond het in elk geval heerlijk.

6 opmerkingen:

  1. Amai! Het ziet er allemaal even geweldig en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor de fruitstokjes..ik ben niet zo voor zoet !!Maar toch wel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er allemaal kleurig uit! Dat was natuurlijk ook de bedoeling van je regenboogfeest!! Grappig: je dochtertje heeft er wel 5 opgesmikkeld: die genoot dus 5-dubbel van het trakteren. Want.. trakteren is toch altijd weer een heel leuk iets. Zeker als het er zo leuk uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zal ze blij geweest zijn met dit moois en lekkers! Mooie naam. Hopelijk is ze weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Conclusie: een hele fijne verjaardag voor jou meisje!! (en hopelijk weer helemaal genezen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi en lekker , maar dan moet je vroeg opstaan om het te maken denk ik he

    BeantwoordenVerwijderen