maandag 1 augustus 2011

pakjes krijgen is leuk

Het pakje van de dag was een kamsnap tang met 200 kamsnaps (plastiken drukkers) in 8 verschillende kleuren.



Toen ik de envelope opende zat er ook nog een leuke verrassing in: enkele stoffen bloemen.


Zo iets vind ik dus onwijs leuk. Ik heb het ook ooit eens gehad toen in vilt had besteld. Toen zaten er ook zomaar wat extra andere kleuren lapjes bij. Ik zou zo iets ook wel bij mijn pakketjes willen doen. Maar het moet niet te duur zijn, leuk voor de ontvanger en dus ook nog iets te maken hebben met jumare. Moeilijk hoor.

5 opmerkingen:

  1. Ja dat is altijd fijn iets extra krijgen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga je veel plezier van hebben.
    En leuk zo wat extra's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig, die plastic drukkertjes, 'k begin er ook zin in te krijgen. Leuk, dat je die bloemen erbij kreeg! Waar kan je die drukkertjes eigenlijk bestellen?
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @jacqueline: ik heb ze besteld bij http://www.kleurenmix.nl/
    mooie aanbieding van de tang + 200 snaps.

    BeantwoordenVerwijderen