zondag 7 augustus 2011

webwinkel

Na enkele uren op internet te zitten neuzen, over hoe ik mijn webwinkel moet gaan vormgeven (een programma kopen of online de service inhuren en bij wie dan), heb ik besloten dat ik net zo goed gewoon een pagina met de producten op mijn eigen website kan zetten. Dan is er geen iDEAL betaling, maar is dat echt zo erg? En er is geen winkelmandje, maar waarschijnlijk koopt men toch maar 1 product (hooguit twee) in een keer bij mij, dus dat kan ook prima aangegeven worden in een emailtje.

En zoals schoonmoeder zegt: de kracht ligt waarschijnlijk in het persoonlijke ipv weer alles verstopt achter knopjes en winkelmandjes.

Het scheelt in elk geval weer (maandelijkse) kosten en tijd om die webwinkel er een beetje gelijkend de website uit te laten zien.

Schoonmoeder heeft trouwens ook nog een paspop staan voor de product foto's. Hoef ik daar ook al niet meer achter aan. Er is vooruitgang!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten